Search

הספרייה המקוונת של מכללת רטר

מדיטציית הים / לידה מחדש

מדיטציית הים / לידה מחדש
כתבה: מיכל פרימן מזרחי
4 משפטי אמת להווה…
ועכשיו אתם מתחילים להירגע…..
4 משפטי אמת להווה
ואתם נרגעים יותר ויותר ….. (… המשך הכנסה להרפייה)
אני מזמינה אתכם לדמיין עצמכם יושבים על שפת הים – מול הים …..
אתם יכולים לבחור לשבת על כיסא , על מחצלת או אפילו על החול הרך …
שימו לב לצבעו הבהיר של החול …. לצדפים המפוזרים לאורך החוף… לצבעם המיוחד ….
ניתן לשמוע ברקע את קולותיהם של השחפים …. ואפילו לראותם עפים….
ותחושת הרוגע מתפשטת בגופכם יותר ויותר
אתם מרגישים את חומה העדין של שמש החורף העוטפת את גופכם ….
ריחו המלוח של הים מורגש באוויר …
אתם רגועים ופתוחים לקליטה של תת המודע ….
אתם מביטים אל הגלים ורואים אותם מתקדמים לכיוון רצועת החוף, זו המפרידה בין ים ליבשה…. שימו לב להתנפצות גל אל החוף… ולגל שאחריו… ולגל שאחריו… וכך גם לקולם של הגלים הבאים הלוך וחזור… ואתם חשים רוגע ושלווה…. הגלים קטנים ומי הים שקטים… ובעודכם צופים בגלים אתם שמים לב לדבר מה מנצנץ…. מבטכם נע כעת לעבר האופק הרחב שם באמצע ישנו דבר מה המעיר את תשומת ליבכם… יש בכם רצון פנימי לגלות מהו הדבר הזה….. ואתם מקבלים החלטה להיכנס למים ולראות במה מדובר… צעד אחר צעד אתם נכנסים למים … אתם בטוחים במים וביכולת השחייה הטובה שלכם… נשימתכם הופכת לנשימת דג ואתם מתחילים לצלול לאט לאט לעומק… אתם מגלים את מתנת הנשימה התת ימית… תחושת חוסר המשקל והריחוף במים נעימה לכם מאוד וממלאת אתכם… יש שמחה בלבכם על המתנה ואתם חוגגים בצורה צורנית ומשעשעת אולי אפילו מתאמנים בצלילה כמו בת- ים קטנה? … אתם קלילים מאוד במים … ככל שהנכם צוללים למעמקים אתם חשים רגועים יותר ויותר…. טמפרטורת המים הנעימה עוטפת אתכם ברוך …. קרני השמש החודרות צובעות את המים במעיין גוונים של ירוק וכחול רך…. ובעודכם צוהלים בשחייה החדשה מופיע דולפין …. פניו מחייכות וחכמות , הדולפין הוא יונק חכם במיוחד…. מבטכם פוגש במבטו ובינכם נוצרת טלפתיה …הוא משדר לכם שיש ביניכם היכרות רבת גלגולים …. הוא מבקש מכם לאחוז בסנפירו ויחד תוכלו לשחות אל המסע – המסע שלשמו נכנסתם למים …. בהדרגה הנוף הולך ומשתנה מנוף חולי לנוף אלמוגי …… יותר ויותר אלמוגים בצבעי הקשת מופיעים … כל אלמוג יפה יותר מקודמו….. הדולפין מאפשר לכם להביט סביבכם להתפעל מיופיים של הצבעים … מיופייה של השונית המוארת בצבעוניות מדהימה….. אתם אוחזים בדולפין ובשחייה איטית אתם מתקדמים ליעד – הדבר שעורר את סקרנותכם קודם כאשר ישבתם על שפת הים …..אתם נכנסים על גבו של הדולפין למערה המוארת בצבע תכלת מרגיע …. המים במערה חמימים ונעימים והרגשת הרוגע מתפשטת בגופכם… וישנה תחושה של מקום מוכר….אתם קלילים ומשוחררים…. מקץ דקות של שחיה בתוך המערה מתגלה פתח מואר…. אתם שוחים לכיוון הפתח ….. ושם מתגלה מולכם מחזה מרהיב : צדפה ענקית ומסביבה אור לבן ורך …..צבעה של הצדפה הוא צבע פנינה טהור …. בתוך הפנינה קיים הקוד הגנטי שלכם הקוד שהולך אתכם דרך כל הגלגולים שלכם עד עצם היום הזה….. הצדפה סגורה … אולם תוכלו לפתוח את הצדפה על ידי הנחת כף ידכם עליה …יש לכם הידע שבתוך הצדפה מחכה מסר במיוחד עבורכם … מסר שחיכה להימסר לכם מזה זמן רב… אולי המסר קשור ליעוד שלכם… ואולי זהו מסר הקשור לחיים הזוגיים או למקום העבודה שלכם … ואולי לדבר מה אחר…. המסר שתקבלו יביא אתכם לתובנה עמוקה היכולה לשנות דבר מה חשוב בחייכם ולקדם אתכם… מותר לכם כעת לפתוח את הצדפה ולראות מהו המסר הזה…
אהיה בשקט למשך שתי דקות על מנת לאפשר לכם לדעת מהו המסר שקיבלתם…. כאשר תשמעו שוב את קולי תרגישו בני מזל ואהובים…. (להמתין שתי דקות)
כעת, כשאתם כבר יודעים מהו המסר עבורכם, מגיע הזמן להתחיל את המסע חזרה הביתה… קחו עמכם את המסר הייחודי והודו לצדפה… הגידו לה שתשמחו לבקר שוב בכל פעם שתרגישו צורך… אתם, והדולפין המלווה אתכם בנאמנות רבה לאורך הדרך , עוזבים עם המסר המיוחד שקיבלתם … עם הרגשת האהבה…. עם ההרגשה שאתם מיוחדים ושיש רק אחד כמוכם…. ומתחילים לשחות לכיוון חוף הים ממנו הגעתם….. רגע לפני שאתם עולים לפני הים אתם נפרדים מהדולפין …. מודים לו על נוכחותו ועל ההדרכה שנתן לכם…. ולאט לאט עולים למעלה… הראש מבצבץ מתוך המים ואתם נושמים לראשונה את נשימתכם דרך הריאות… קחו נשימה עמוקה…. וכאשר יש בידיכם מתנה גדולה וחשובה כל כך אתם שוחים חזרה לעברו של חוף הים… בן אדם אהוב מחכה לכם עם מגבת גדולה ורכה בצבע האהוב אליכם ועוטף אתכם בה….. נשמו כמה נשימות עמוקות והטמיעו את מה שקיבלתם מהצדפה …… לאט לאט ובקצב שלכם התחילו לחזור לכאן ולעכשיו… (…המשך החזרה מהרפייה…)

דילוג לתוכן