Search

רוצה לאכול יותר בריא? או שילדיך יאכלו אוכל יותר בריא? בואו נלמד מה"סופר מרקט"

וודאי שמתם לב שהסופר מרקט ממקם את המוצרים הנחוצים לנו ביותר (חלב, ביצים, לחם, גבינות, חומרי ניקוי וכדומה) במיקום הרחוק ביותר מהקופות או מדלת הכניסה. האם שאלתם את עצמכם למה הם בחרו לסדר כך את הסופר?

נכון, הם מעוניינים שבדרכנו לאותם מוצרים נחוצים נחלוף על פני עשרות מוצרים שאנו לא באמת צריכים. שנראה אותם ונתפתה לקנותם. באופן סידור זה הם מעודדים אותנו לקנות יותר. כדי להגיע ללחם, עלינו לעבור במסדרונות מלאי כל טוב שאיננו בריא לנו ואינו נחוץ. אז מה אפשר ללמוד מכך?

YouTube video

אנו יכולים לסדר את המוצרים בביתנו בדיוק בסדר הפוך לזה שבסופר. נכון לשם כך עלינו להיות אקטיביים ולפעול במודעות. את כל החטיפים לשים במדפים עליונים, או בירכתי המזווה. הם שם כמובן, אך לפני שנגיע אליהם נפגוש תחילה את המזונות שאנו רוצים לעודד.

אפשר למקם במקום בולט ונגיש קערה של פירות או ירקות. ואם גם נחתוך אותם, הם יהיו נגישים עוד יותר. לפני שנגיע לחטיפים המלוחים והמשמינים, או למתוקים, נמקם פירות מיובשים, אגוזים וגרעינים. גם במקרר נמקם את הירקות במקום נגיש יותר מאשר את עוגת הגבינה וכדומה.

המוח שלנו מחפש קיצורי דרך. עזרו לו להגיע בקלות לאותם מזונות שיזינו אתכם ולא לאלה שיזיקו. בתיאבון!

האם שיניתם משהו בסידור המזווה או המקרר? האם העמדתם על השיש פירות או ירקות? האם אתם מתכננים לעשות זאת? שתפו אותנו בהתנסות ובכך תחושו מחויבים יותר להתמיד בכך וגם תשמשו השראה לקוראים אחרים.

אנו מזמינים אותך להכיר את עולם ה-NLP בכנס היוקרתי שלנו "לחלום. לדמיין. להגשים". פרטים בלחיצה כאן >>

מתעניינים ב-NLP ודמיון מודרך? בואו לחוות את זה מקרוב!

נגן וידאו