Search

איך לארוז לנסיעה בלי לשכוח שום דבר חשוב? דמיינו את היום

YouTube video

שלום, כשאנחנו רוצים לנסוע לאיזשהו מקום, זה יכול להיות יום עבודה וזו יכולה להיות נסיעה ממושכת.

אנחנו צריכים לארוז, לקחת איתנו כל מיני דברים. יש אנשים שזה מאוד מאוד קשה להם. אני למשל, באמת, אני מאוד מתקשה בלהתארגן. מה שעוזר לי, זה שימוש בדמיון. לעשות לעצמי איזה דמיון מודרך קצר. למה אני מתכוונת?!

לחשוב "רגע, אני יוצאת מהבית, זה אומר שאני צריכה לנהוג לאיזה שהוא מקום. אם אני צריכה לנהוג זה אומר שאני צריכה רישיון נהיגה, אני צריכה איתי ארנק, אני צריכה משקפיים, אני צריכה כך וכך דברים בשביל הנהיגה עצמה. אוקיי, אחר כך אני אגיע למקום מפגש. אה, בשביל זה אני צריכה להביא מסמכים, אחד, שתיים ושלוש…". אני יכול ממש לדמיין את כל היום שלי קדימה ולראות מתוך הדמיון הזה, מה אני צריכה להביא לכל אחת ואחת מהתחנות שבדרך וכמובן לזכור: " מתי אני אהיה רעבה?, מתי אני אהיה צמאה?".

את הכל הכל להביא. לזכור שבערב נהיה קריר, לזכור שבבוקר אולי יותר חמים. אוקיי?! אז כשאתם מתארגנים לאיזה שהוא טיול, או לאיזושהי עבודה, או לאיזושהי נסיעה, תפעילו את הדמיון שלכם ותחשבו ממש, צעד אחר צעד, מה אתם צריכים בכל רגע. הדמיון שלכם יגיד לכם מה לארוז. להתראות! אהבתם?! תשתפו!. אתם יכולים גם לכתוב לנו תגובות על הטיפ הזה ולחכות לי בעוד סרטונים. אז להתראות.

מתעניינים ב-NLP ודמיון מודרך? בואו לחוות את זה מקרוב!

נגן וידאו