Search

דרך יצרתית להסתכל על כל בעיות בדרך לפתרון שיטתי

YouTube video

אהלן!
אני רוצה לדבר היום על בעיות, אתם יכולים לקרוא להם אתגרים, אתם יכולים לקרוא להם קשיים זה לא ממש משנה.
הרבה פעמים יש לנו בעיות וכדאי לנו לבדוק אם הבעיה הטכנית היא פשוט משהו טכני שצריך לארגן שם או שזה בעיה מהותית.
כשמדובר בבעיה טכנית הפיתרון לה הוא תמיד טכני- זה הכל. שכמדובר בבעיה מהותית, הפתרון יצטרך להיות הרבה יותר מהותי. לדוגמא: לפני כמה ימים התקשרה אלינו מנהלת השיווק ואמרה לנו:"אני רוצה שתתחילו לצלם סרטונים קצרים תשתפו אנשים שעוקבים אחריכם במחשבות שיש לכם ותקשרו אותם לאן אל פי".
ישר זה עורר בי איזו התנגדות פנימית ואמרתי אני לא יודעת איך עושים את זה אני לא מהדור שיודע לעשות סלפי וזה בטח לא יצא טוב.
ברגע שקיבלתי מבפנים שהייתה לי בתוכי איזה שהיא הסכמה פנימית לעשות את זה ובאמת לשתף אתכם כי האמת שבראש הזה יש הרבה מחשבות מעניינות, אז נמצא לזה גם הפתרון, הפתרון הוא מאוד טכני למשל ברגע זה אני לא נוהגת ואני יושבת ליד נהג ואני משתמשת בתושבת של הטלפון הנייד של האוטו והינה מצלמת בשבילכם… אפילו אמרו לי איפה המצלמה ולאן כדאי לי להסתכל.
לבעיות טכניות יש פתרונות טכניים אם יש לנו בעיה שהיא מהותית יותר, אנחנו לא יודעים איך לתקשר עם הילד שלנו, יש את בעיות התנהגות קשות, אנחנו באיזה שהוא קושי רפואי- לבעיות כאלה, אנחנו גם צריכים פתרונות שהם הרבה יותר מעמיקים והרבה יותר מהותיים.
אז תבדקו האם אתם מתמודדים עכשיו עם בעיה טכנית יש לה פתרון טכני בעיה מהותית צריך להעמיק יותר שיהיה לנו יום מקסים ושהאתגרים שיש לנו בחיים יצמיחו אותנו ונגלה את היכולות שלנו כי רק ככה אנחנו מגלים אותם להתראות  🙂

מתעניינים ב-NLP ודמיון מודרך? בואו לחוות את זה מקרוב!

נגן וידאו
דילוג לתוכן