Search

הספרייה המקוונת של מכללת רטר

כוכב הים (המשך להרפיה של נטלי נוי כהן)

 תשאפו שאיפה עמוקה ומלאו את חלל בית החזה . אתם בשלווה ובהרפיה ומצפים להמשיך הדרך בה התחלתם. אתם בדרך הנכונה.

ממרחקים אתם שומעים צליל המזכיר לכם את משק הכנפיים של הסוס הלבן, חד הקרן.

מעין רחש של תנועת אויר או רוח קלה היוצרת זרם  אויר השולח לעברכם אנרגיה של אור לבן. הצליל של משק הכנפיים הולך ונעשה בהיר יותר, חזק יותר. אתם רואים במרחק את הסוס הלבן , את חד הקרן הולך ומתקרב אליכם. עורו הבהיר מנצנץ לסירוגין לאורה של השמש והוא נע  בתנועות גדולות רחבות כנף ואציליות לעבריכם.

אתם מצפים לבואו של הסוס האציל בידיעה שהוא מגיע אליכם ורק אליכם….. הוא יאפשר לכם להגיע למקום חדש אך מוכר , מקום שיוסיף ויתרום לתחושת העונג והידע. מקום שייקח אתכם עוד צעד , עוד פסע קדימה לתוך עצמכם……

הסוס הלבן קרוב אליכם מאוד ואתם עומדים וצופים בו במעופו עד שהוא נוחת סמוך אליכם. אתם נוגעים בו בידכם וחשים את מגע עורו הרך. הצחור. הסוס נענה לכם בצהלות עדינות של שמחה. המגע נעים לכם וגם לו….

ועתה, הוא כורע בתנועת הזמנה האומרת "בואו " עלו על גבי ,וכך אתם עושים. אתם מטפסים על גבו ומתיישבים בשקע שעל גבו. שקע שנראה שהותאם בדיוק למבנה גופכם. אתם מתמזגים עם גופו וממתינים למעוף…. הסוס קם על רגליו פורש את כנפיו הלבנות, ומניע אותן לקראת מעופו. הוא ממריא בזהירות לשמים כנושא מטען יקר על גבו.  ואתם ביושבכם על גב הסוס חשים מוגנים ובטוחים. יודעים שהוא יישא אתכם למקום מבטחים……

אתם יושבים בנינוחות,  אוחזים בעורפו הלבן בציפייה לבאות.  תחושת הרוח המלטפת את פניכם נעימה. הרוח המלטפת והחובקת את גופכם מביאה אתה תחושות חדשות של חוויה . תחושות של חופש , של הנאה עילאית שממלאה את החזה והגוף כולו….. ואתם שואפים עכשיו מלוא החזה את האוויר הנעים, הצונן מעט ונהנים מהריחוף. מתחושת השקט שרק משק הכנפיים מפר אותו….

המראות הניבטים מלמעלה מרהיבים. צבעים שונים של ירוק וצהוב של שדות אדום וסגול של פריחה וכחול של נחלים הזורמים לאיטם לעבר הים. וככל שאתם מתקדמים במעופכם אתם מתמלאים ביופי  של הטבע הנשקף מלמעלה. מעוצב ביד אומן. ירוק משתלב בכחול ושדות של פרחים אדומים וסגולים, צהובים ולבנים שוטפים את עיניכם. …

משק הכנפיים, הרוח המלטפת והמגע עם העור הבהיר והרך של הסוס משרים עליכם שלווה . אתם מרגישים שאתם מחוברים בעבותות בלתי נראות , כאלה שמאפשרים לכם לסמוך , ואתם יודעים שאתם עומדים להגיע אל היעד הבא.

השדות והפרחים אט אט מפנים את מקומם לנחלים מלאי מים הזורמים אל כיוון המעוף שלכם  . ומרחוק אתם רואים נצנוץ כחול ומבינים , שאתם עומדים להגיע אל הים.

אתם מתקרבים לפס הכחול והמנצנץ שהופך במהרה לים גדול ורחב . ים שגליו מלחכים קו חוף עם חול מוזהב  ורחב ידיים, מלוא העין. הסוס חג מעל הים וחוזר לכיוון החוף ומתכונן לנחיתה. אתם חשים שהגוף שלכם מוכן, מוכן לחוויה החדשה המצפה לכם שם על החוף….

עם ירידתו אל החול הזהוב כורע הסוס רחב הכנפיים ואתם יורדים מעל גבו. ואז, פורש כנפיים ועף הרחק.

כעת אתם לבד בחוף….. חשים מתחת לכפות הרגליים את חומו של החול. המגע נעים לכם מחמם אתכם ומזרים גלים של אנרגיה אל תוך הגוף. מכפות הרגליים דרך הגוף ועד הראש. אנרגיה שמזינה כל תא ותא בגוף כל שריר וכל נים.

המגע של החול נעים מתמיד . אתם מרגישים שהרכות והניקיון של החול המוזהב שיד אדם לא נגעה בו גורמים לכם הנאה. אתם מתיישבים על החול הרך והחמים וטובלים את רגליכם במים החמימים של הים.

בעודכם יושבים שם גלי הים השקטים שמגיעים אט אט מלטפים את כפות הרגלים. לאט ובזהירות כאילו אומרים לכם משהו. כאילו יש בתוך הקצף הרך שבהם סיפור.

יחד עם הגלים הקטנטנים שנוגעים  בכם אתם מבחינים לפתע בכוכב ים שמגיע בסמוך אליכם. ואתם מבינים שכוכב הים הזה נשלח אליכם , במיוחד אליכם. במבט מעמיק יותר בכוכב אתם רואים בתוכו את עצמכם. דמותכם נשקפת ממנו אליכם …..אתם מתבוננים אל הכוכב שלכם ומרגישים שהגעתם למקום הנכון ,המקום הנכון עבורכם…….והוא ניבט אליכם מתוך כוכב הים היפיפה שבכף ידכם. התבוננו במקום הזה , התבוננו בעצמכם ותאפשרו למראה הזה לזרום דרך כף היד אל הגוף ולהשתרש בתוככם……  ועתה, בידיעה  שהכוכב הזה ימשיך לשקף לכם את דמותכם אתם מחזירים אותו אל המים ונפרדים ממנו . כי שם מקומו. שם חיותו. שם עוצמתו .

הוא זה שישמור עליכם ויפגוש אתכם בכל רגע שתירצו לפגוש.

כוכב ים נוסף מגיע אליכם ועוד אחד…. ועוד אחד…. ועוד אחד….. המוני כוכבים שמזכירים לכם את העוצמות שיש בכם. ואתם נוטלים כוכב אחרי כוכב לידכם . מתבוננים בכוכב והוא מאיר יכולת אחת שלכם. אולי היכולת לאהוב את אהוביך, לאהוב את עצמך, את הטבע, אולי את היכולת להעניק מעצמכם לאחרים, אולי היכולת לטפל באחרים, או תובנה חדשה שהוא מביא עימו . המון כוכבים שנושאים את האור הפנימי שלכם. ואתם מרימים כוכב ים אחרי כוכב ים ומאפשרים לעצמכם לראות להתמלא בכל אותם חוזקות שהם מביאים אליכם. החוזקות שלכם. ….

אני אהיה בשקט 2 דקות ובזמן הזה תבחנו את הכוכבים,כל כוכב בנפרד.  כל כוכב אשר מביא אליכם מסר …. אחרי שתתמלאו באורם החזירו אותם למים כדי שתוכל לפגוש אותם גם בעתיד.

ועתה כשאתם מלאים באור ובעוצמות שלכם ובידיעה שתוכלו תמיד לחזור ולפגוש את כוכבי הים שלכם אתם מצפים לסוס הלבן שיבוא לקחתם חזרה לכאן. אתם יודעים שהוא יהיה לידכם כשתזדקקו לו. ואכן אתם רואים את הבוהק של הכנפיים שלו הולך ומתקרב הולך ובא לקראתכם.

הוא נוחת לידכם חרש חרש ואתם עולים על גבו. תופסים את המקום המיועד רק לכם ועם תחילת המעוף אתם חשים את הביטחון והשקט שבידיעה שהוא מחזיר אתכם לכאן. מלאים באור ובעוצמות שלכם.

אתם נפרדים מהמראות המרהיבים ממעל, מחוף הים, מהשדות והפרחים , מתחושת הריחוף הנהדרת שאפיינה את המעוף ונוחתים אט אט כאן בחדר.

ועכשיו ,אתם מתחילים להזיז כפות ידיים וכפות רגליים שואפים נשיפה עמוקה חוזרים אלינו לכאן וכשנכון לכם אתם יכולים לפתוח עיניים  .