Search

התחלתי את הלימודים בירושלים לפני שנתיים. התנדבתי להדגמה ראשונה: 5 השאלות. דיברתי על נהיגה והפחד ממנה וכבר בבדיקה האקולוגית נפלו אסימונים. תוך שבועיים לקחתי כמה שיעורי נהיגה והתחלתי לנהוג במתח אבל לא בפחד. השינוי קרה פשוט מעצם הברור של המטרה והגדרתה בצורה מדויקת וזה היה מדהים.

תוך כדי השנה הזו חלו שינויים נוספים, למשל: שחיה במים עמוקים שלא עשיתי עד שנה זו וגם אם זו לא היתה המטרה זה פשוט קרה – הפחד נעלם. ההרגשה שלקחתי את הגה חי לידי, וקפצתי למיי החיים כדי לשחות ולהנות מהם היו שינוי גדול ועל כך תודה.

 השנה כאסיסטנתית חוויתי את השחרור מהתנאי שלי "להיות נאהבת מכל אדם בכל מקום" יכולתי להגיד לא ולא לעשות כל מיני מטלות שבעבר חשבתי שהן חובותי ודווקא בתפקיד שאתה אמור לעשות את הדברים, ולקחתי אחריות. פשוט לקחתי אחריות על עצמי ויכולתי גם לתת בלי להרגיש מחויבת לכך, משהו של שקט פנימי.

וחוויה גדולה נוספת הייתה ההיכרות עם האסיסטנטיות האחרות שכל אחת מהן היא עולם מיוחד ומקסים ואני מודה על ההזדמנות הזו. אני ממשיכה ואמשיך ללמוד כיצד להיות ולהתבונן במציאות לקבלה, להמתין ולחוות את התוצאות שיקרו מכך. המון תודה!!!