Search
הגעתי לקורס במטרה לטפל בעצמי ואולי בעתיד גם להפוך למטפלת בשיטה. הצבת המטרה פתחה עוד מטרות משנה שטופלו בחיים הפרטיים שלי וקידמה אותי בעשיית סדר: בארון הבגדים, במקרר, בכרטיס האשראי שלי – שליטה טובה יותר. המטרה שלי לרזות התקדמה בקצת אבל אני רוצה לחשוב שאני בדרך הנכונה, גיוס משאבים פנימיים, קשרים עם בני המשפחה שלי והסביבה הקרובה. מציאת עבודה לשנים הקרובות.
הערכים שעליהם בנויה השיטה מאוד מדברים אלי. המסרים שהועברו, המנחה המצוינת. להבין שהדרך חשובה יותר מהתוכן. הטכניקות שלחלקן הייתה השפעה מאוד גדולה עלי, השילוב של NLP וההרפיה הוא שילוב "גאוני". יש בעצם בשיטה שילוב של טיפולים מטכניקות אחרות שלוקחות מכל שיטה את הדברים הטובים והאפקטיביים שלה ומרכזים אותם ביחד. האפשרות לעבוד בעתיד, לא משנה מה עשיתי עד היום ומה למדתי עד היום. משהו חדש שאם אהיה טובה בו, פותח לי אופציות מדהימות.
הלימודים של שנה א' הם חוויה טובה חיכיתי לפגישות הן נתנו תוכן חדש לחיים שלי. הבעיות בהתקדמות לקראת פתרון. המפגשים היו מקצועיים. החברים בקבוצה נתנו המון כבוד אחד לשני.(למדה בבאר שבע תשס"ט)

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.