Search

הגעתי לתחום NLP ודמיון מודרך בעקבות חיפוש ייעודי ותשובות לשאלות שתסכלו אותי לגבי הקיום האנושי ותכלית הקיום האנושי. לאחר תקופה של כשנתיים שלוש, שבמהלכה חוויתי דיכאון לידה והידרדרות במצבי הפיזי והנפשי הגעתי דרך ספרים לתחומים רוחניים, קבלה,רפואה משלימה, תורת המזרח ואסיה וכו'.בחרתי מכל התחומים את ה NLP ככלי שאותו ארצה ללמוד וליישם כי זה מה שעזר לי מיידי רק מתוך קריאה.

נהנתי מהאווירה של הטבע והשלווה והיופי בקיבוץ. מאפשרות לפגוש אנשים ועוסקים במה שמעניין אותי ומוכנים לשתף את הידע שלהם איתי. חוויתי פגישות עם מנחה משנה ב, זו הייתה חוויה חשובה שאין כמוה! אני יודעת כעת סובייקטיבית מה מרגיש, שומע, רואה, חווה מונחה כי הייתי מונחה בשטיה הזו וכמובן גם השגתי את המטרה שרציתי ונפגשתי עם מנחה שהיא מודל לחיקוי, מבחינתי לעתיד.

אני מאוד מודה לכם ולמנחה כמובן ואני מאמינה שאנחנו נתרחב ונחזור ונצליח להשריש את ה NLPודמיון מודרך ככלי מוכר, כשר ומקובל גם מבחינה מדעית ומבחינה פורמאלית – ממשלתית/  מערכתית. אני אשמח לקחת חלק ולעזור בכל תהליך שקשור לקידום התחום. חוץ מזה אני מקווה להיות בסופו של דבר מנחה מעולה ולתת לכמה שיותר בריות בעולם.(למדה בנחשונים תשס"ח)