Search

הקורס תרם מאוד לשיפור איכות חיי, הגעתי לתובנות עמוקות שבאים כיום לידי ביטוי בפועל. ההדגמות תרמו רבות להבנה, המחשה, הפנמה של התהליכים השונים ומעבר לכך על תפקיד המנחה. בנוסף, בכל הדגמה או סיפור מצאתי במידת מה את עצמי. ריפוי. היה לי קשה שהייתי צריכה לחשוף את עצמי, מצד אחד קשה כי מתמודדים מול כולם, מצד שני מאוד מקרב, מעצים ותורם להתחייבות שלי כלפי עצמי.

אני מאוד מאוד מרוצה משנה א', מהתוכן, מהמרצה, מהאנשים, מעוניינת לעסוק בזה בעתיד. השתתפתי בהדגמה של "שיחה עם אברים" הגעתי לשיעור כשידי חבושה עקב דלקת בבסיס שורש כף היד. בתהליך התברר כי הכאבים העזים והצלקת ביד ימין – היד הדומיננטית, נובעים מעומס רגשי מהבית, והגעתי להבנה כי עלי לצייר גבולות חדשים ולהגדיר באופן נכון ובריא יותר את מערכת היחסים שלי עם הבית. וכמובן שהמנחה עשה עבודה לתפארת. התהליך מרתק! במפגש שלאחר מכן הגעתי ללא התחבושת כשידי מתפקדת כרגיל!!! הכאבים עברו, היד התחזקה וגם אני. בעקבות כך ישנתי את מקום מגוריי (הוצאתי לפועל תכנון ישן זה) והיד בריאה, חזקה ונטויה לעשייה ולהגשמת חלומות. (למדה בבר אילן תשס"ח)

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.