Search

איך ליהנות מהחיים בגישת ה-NLP

YouTube video

שלום! כאן דפנה רטר.

היום אני רוצה שאנחנו נדבר על איך להפוך את החיים שלנו ליותר מענגים. איך ליהנות מהרגעים הקטנים שקורים בחיים שלנו. אתם מכירים את המצב הזה שבו קניתם לעצמכם גלידה, רציתם מאוד ליהנות ממנה ופתאום היא לא שם, פתאום היא נגמרה. מתי זה קרה? מתי אכלתם אותה? אולי תוך כדי שיחת טלפון, אולי תוך כדי נהיגה, או צפייה בטלוויזיה. אבל לא באמת הייתם שם עם הגלידה הזו.

אם אנחנו רוצים באמת ליהנות מרגע, אנחנו צריכים באמת להיות בו. להפנות את המודעות שלנו ואת הקשב שלנו ואת תשומת לב שלנו לאותו רגע. המחשבות שלנו יש להן נטייה לקחת אותנו לעבר, לעתיד, לקחת אותנו מכאן, לא לאפשר לנו להיות נוכחים כאן.

מה כן נמצא כאן, כל הזמן ורק כאן? החושים שלנו, מה שאנחנו שומעים, מה שאנחנו רואים, מה שאנחנו מריחים או טועמים, זה נמצא ממש ממש עכשיו. אז אם אתם עוברים איזושהי חוויה והיא מענגת, תעצרו רגע ותזכרו את הטיפ הזה. תגידו לעצמכם "רגע, במקום להיות עכשיו עם הטלפון, אני רוצה להיות עם הילד שלי שעושה משהו מדהים, לראות אותו, לשמוע אותו, להריח אותו לחוש אותו ואז החוויה הזו נצרבת ממש עמוק, משמחת אתכם ומאפשרת לכם באמת להיות אנשים יותר שמחים, שחווים את העולם באופן יותר מלא.

אז דווקא בתקופה שלנו, שבה יש כל כך הרבה הסחות דעת וכל כך הרבה דברים שלוקחים אותנו מפה, מדי פעם לעצור, דווקא כשיש איזה חוויה חושית כמו אכילה או כמו הנאה מילד או מנוף, או מכל דבר אחר. כשזה קורה, נעצור, נביא את המחשבה אל החושים ונהנה באופן מלא ממה שקורה.

אם אהבתם את הטיפ הזה, אני מזמינה אתכם להכיר מקרוב את נפלאות ה- NLP והדמיון המודרך, ולהביא אותו אליכם ולביתכם.

בחודש הקרוב אנו נקיים כנסי היכרות בזום. סדנאות מעשיות להכרת NLP – לפרטים לחצו כאן, והרשמו לשיעור. מספר המקומות מוגבל!

מתעניינים ב-NLP ודמיון מודרך? בואו לחוות את זה מקרוב!

נגן וידאו
דילוג לתוכן