Search

הספרייה המקוונת של מכללת רטר

הדמיית נווה המדבר

(לאחר הרפייה)

…מתוך השקט הזה תוכלו להתחיל לדמיין את עצמכם עכשיו  במדבר……

זה יכול להיות מדבר שהייתם בו פעם או מדבר דמיוני…. זהו מדבר מיוחד שמותאם אליכם… מדבר רגוע ושקט…. מדבר שההימצאות בו משרה עליכם אוירה של נינוחות… של ביטחון …..

שימו לב לצבעי המדבר…. לתכלת של השמיים … לקרני השמש המאירות באור רך…. לצבע הבהיר  של החול… קרני האור משתלבות ברכות בקו המדבר ויוצרות יופי קסום…. תוכלו להביט אל קו האופק בו השמיים נושקים למדבר… שימו לב לצבעים  הצובעים את האופק…..מתמזגים בין שמיים ומדבר ומאפשרים רגיעה….

בכמה מקומות ניתן לראות דיונות הזורמות מעלה ומטה ….. אתם שמים לב לעקבות בחול… אולי של חיפושיות… או בעלי חיים קטנים אחרים שמוצאים דרכם בחול הרך …

במדבר המיוחד הזה … ניתן לראות שיחים וצמחים מדבריים… יש חיים במדבר….

שימו לב לצלילים של הטבע…. אולי אפשר לשמוע ציוץ של ציפורים….. אולי תוכלו לשמוע את הצלילים של משב הרוח העדין….הרוח שמווסתת את הטמפרטורה בדיוק לזו שמתאימה לכם… ואולי תוכלו לשמוע צלילים נוספים….

אם תרצו תוכלו לגעת במגע הקטיפתי  של החול…. תוכלו לחוש את מגע גרגירי החול הנעים מתחת לרגליכם ושולחים זרמי חום עדינים …. ואתם מריחים  את הריח  המיוחד של המדבר…. ריח החול וריח שיחי המדבר הפורחים בפרחים זעירים…

כעת אתם מבחינים במספר נקודות ירוקות נוצצות שמושכות את תשומת לבכם…. אתם פוסעים באיטיות בחול הרך..  אל הנקודות… אתם נמשכים אליהן כבמטה קסם … ובכל צעד אתם מרגישים איך המשיכה נעשית רכה יותר…  עמוקה יותר ……כשאתם מתקרבים אתם מגלים לפניכם אסופת עצים עתיקים ויפים שעומדים איתנים בחול המדבר… אלו עצים גבוהים…. צמרות העצים משלבות גוונים של ירוק… ירוק כהה וירוק בהיר…. הצבע שלהם  מושך אתכם להתקרב עוד….

אתם מתקרבים ומגלים דמות שיושבת לצד אחד העצים… הדמות קמה לקראתכם… יש לה עיניים טובות שגורמות לכם לסמוך עליה…. הדמות מביטה בכם מחייכת…. אתם נמשכים ללכת אחריה…. בנועם ושלווה היא מובילה אתכם אל עבר מדרגות נסתרות …. אתם יורדים אחרי הדמות …. לאט ….לאט… מדרגה אחרי מדרגה…..  בקצה המדרגות אתם מבחינים במקור מים …. באר… או מעיין או כל מקור מים אחר… האבנים מסותתות זו על זו בדיוק מיוחד….  אבן על אבן עשויה בידי אמן…  המקום הזה יוצר קסם ….. מקור המים מלא….יש משהו פלאי בלראות מים במקום כזה במדבר….. ריח המים מרחיב את לבכם… אתם מביטים אל המים והם צלולים כמו מראה…. משהו מושך אתכם להביט אל המים….  אלו מים מיוחדים…. ואתם חשים איך מתוך המים בתנועה איטית. …יוצאות  אלומות אור לכיוונים שונים …. והאור ממלא אתכם ומשרה בכם תחושה שאתם מוגנים…. ואתם יכולים לחוש איך אנרגיה רכה עוטפת וממלאה אתכם….

לכל כיוון יוצאת אלומת אור בצבע שונה…   אלומה זהובה, כחולה, כסופה ,סגולה ….. וכל אלומה נושאת בחובה מסרים של אהבה…. יצירתיות…. אמונה עצמית …. ריפוי …. אפשרו לצבעים ולמסרים לנוע בחופשיות…. צבע מתחבר למסר… מסר מתחבר לצבע…. לאט…. כמעין ריחוף עדין של צבעים ומסרים… אלומת האור הזהובה משדרת אליכם ברכות אהבה שמלטפת בנעימות ומעצימה אתכם…. אפשרו לאהבה שלכם לזרום בתוככם ולהתפשט לכל חלקי  גופכם…..

אלומת האור הכחולה מפיצה אליכם יצירתיות… ועוטפת אתכם ביכולת לבנות ולשנות… לראות את הדברים אחרת… ואתם מרגישים איך היצירתיות חודרת לכל תא ותא בגופכם……

אלומת האור הכסופה משגרת אליכם… ברכות… אמונה בעצמכם ובכוחות שלכם…  ואתם מרגישים איך היא עוטפת אתכם וממלאת אתכם עוד ועוד באמונה עצמית…..

אלומת האור הסגולה מקיפה אתכם בעדינות וממלאה אתכם בכוחות ריפוי…  ואתם מרגישים איך תחושת הריפוי נטמעת בכם… מקיפה מכל כיוון… מתעצמת ומתפשטת בגופכם….

אני אהיה שקטה כעת למשך כדקה כדי שתוכלו להתמלא בצבעים ובמסרים הללו …. אתם תשמעו את קולי בדיוק בעוד כדקה…… (להמתין דקה)

… אתם מתחילים להתרחק ממקור המים בידיעה שהתחזקתם והתמלאתם…. ומסרים אלו קיימים אצלכם… ובכל שלב תוכלו לשוב למקום הזה ולהתמלא בהם שוב…..

ואתם יכולים למצוא דרך להיפרד מהדמות שליוותה אתכם…. לאט ובהדרגה אתם חוזרים בחזרה… עולים במדרגות…. יוצאים  לעבר המדבר…. ואתם יודעים כעת שמרגע לרגע… מיום ליום… תמשיכו להרגיש שאתם מלאים בכוחות מחודשים… באנרגיות מעצימות…. ועם תחושה זו…

אפשרו לעצמכם להתחיל ולחזור לכאן לחדר הזה…. ולהרגיש את גופכם שיושב על הכסא או שוכב על המזרן …לחזור יותר ויותר למודעות רגילה…. קחו נשימה עמוקה כדי להזרים אוויר טרי ורענן ולעורר את הגוף… התחילו להזיז את אצבעות הרגליים ואת אצבעות הידיים …להניע את הצוואר…. לפקוח עיניים….

 

דילוג לתוכן