Search

הספרייה המקוונת של מכללת רטר

הדמיה ייחודית לירידה במשקל

 

הדמיה ייחודית לירידה במשקל

 

כתבה: זיוה טיקוצקי

 

 

תוכלי למצוא תנוחה נוחה ולהתחיל להתחבר למצב שאת אוהבת…. מצב של רגיעה….שלווה…..נינוחות…..

 

כשאת יושבת או שוכבת בעיניים עצומות…. ידיך נחות לצידי גופך…. את מרגישה את המגע של גופך על המזרן או הכסא…..  שימי לב למגע הבגדים שעל גופך……את חשה את הטמפרטורה הנוחה בחדר….  ואת הטמפרטורה של גופך….  והרגיעה הולכת ומתפשטת בגופך…

 

את נושמת פנימה והחוצה…..פנימה והחוצה…..את יכולה להרגיש או לשמוע את נשימותיך……האוויר נכנס ויוצא……נכנס ויוצא… את חשה יותר ויותר ברוגע ובנינוחות…

 

את יכולה לשמוע קולות מבחוץ…. את מקשיבה למוזיקה הרכה העוטפת אותך

מכל עבר…..  ויתכן שאת יכולה לשמוע או להרגיש את פעימות ליבך…

 

וכעת אני מזמינה אותך לדמיין את עצמך  בתוך שדה רחב ידיים… הכל ירוק מסביב…. פרחים פורחים בשלל צבעים…. ריחות קסומים  של אביב באוויר… השמים בהירים… השמש זורחת… מחממת ונעימה….

 

מרחוק את שומעת את קולות הפרות הרועות באחו… את העגלים המלחכים את הדשא…. והכלב שנובח על  המכוניות שעוברות  בכביש הרחוק…

 

את מרגישה את החתול שלך מתקרב אליך ונצמד לרגליך…. את לבושה במכנסי ג'ינס קצרים……גופיה ורודה פרחונית….  נעלי ספורט צבעוניות לרגליך….

 

ואת יוצאת למקום העבודה החדש שלך…. את נושאת שקית עם האוכל הבריא שלקחת לאכול למשך כל יום העבודה…..ירקות חתוכים בשלל צבעים… פריכיות  אורז…. יוגורט טרי וטעים….

 

את קלת תנועה… ממש מרחפת באוויר… את מלאת אופטימיות ורצון חיובי להשיג את המטרה שלך…. הלב מתרחב ועולה על גדותיו משפע האהבה והשמחה שאת מרגישה….  מסביבך הכול פורח ומריח ריח של אביב…. פריחה….

 

הגעת למקום עבודתך החדש….. את נכנסת ….כולך זוהרת…  יפה….רזה…..ומלאת שמחה…..

 

 

את מתיישבת במשרדך החדש…  מול חלון הצופה לשדה הירוק והיפה… הגשמת את חלומך…. לשבת מול החלון במשרד החדש…. ואת יודעת שבעזרת הידע הרב שצברת בקורסים לאכילה נכונה… ובזכות יכולת החשיבה החיובית שלך…. הודות לאופטימיות שלך….והלב מלא האהבה….  תעמדי במשימה שלך….ותמיד תהיי שמחה ומאושרת….

 

וכשאת מלאה בכל תחושת האושר והסיפוק… התחושות הופכות להיות חלק מהווייתך…

הן מציפות את גופך בתחושת אושר וקלילות… אפשרי לעצמך לקחת את אותן התחושות…. לנשום אותן אליך….לאמץ אותן שיהיו חלק ממך…

 

אני אהיה כעת בשקט למשך כשתי דקות… אפשרי לעצמך ליהנות מתחושת האושר שעוטפת אותך…. תשמעי את קולי שוב בעוד כשתי דקות…  (להמתין 2 דקות)

 

כעת את נעזרת  בחוש הראיה שלך לראות את יפי השדות שמסביב…. בחוש

השמיעה… לשמוע את קולות הפרות הרועות באחו….. בחוש הריח… להריח את ריח הפרחים… וריח האביב הנישא באוויר….

 

ועוד מעט יגיע הזמן לחזור… בידיעה שתמיד תוכלי לחזור ולחוש את אותן תחושות… להרגיש את עצמך מלאה בשמחה ואושר…. לחוש את הקלילות בגופך…. להרגיש  רעננה… כמו לאחר שינה עמוקה…  .את יכולה להנות מהרגיעה הזו לזמן מה…..

 

ועכשו מגיע הרגע להתחיל לחזור לחדר הזה…..לגוף שלך ששוכב על המזרן או יושב על הכסא….  ולאט לאט… בקצב שלך… את לוקחת נשימה עמוקה… ועוד נשימה… אפשרי לגופך לנוע מעט…. הניעי בקלילות את כפות ידיך…. ואת כפות רגליך…. .ועוד נשימה עמוקה….. ובקצב שלך תחזרי לכאן ועכשיו…..לחדר הזה….  לערנות מלאה ולמודעות רגילה…..

 

 

 

 

 

דילוג לתוכן