Search

תרגיל NLP להעצמת החמלה

לקראת יום כיפור, הכנתי לכם תרגיל של NLP, שהמטרה שלו היא להעצים את החמלה שלנו.

כדי לעשות את התרגיל הזה, אתם צריכים לקחת לעצמכם איזשהו רגע שקט עם עצמכם.  אחרי שאתם עושים את ההכנות, אני מזמינה אתכם להפעיל את הוידאו ולהקשיב להוראות שאתן לכם.

YouTube video

בואו ותחשבו על מצב שבו היתה לכם הרבה חמלה, רכות, היכולת להבין את האחר.  אולי כשהחזקתם תינוק שרק נולד.  אולי כשניחמתם מישהו.  אולי כשהייתם רכים עם עצמכם.  כשסלחתם למישהו.

דמיינו שיש לפניכם מעגל ובתוכו אתם רואים את עצמכם חומלים, אוהבים ורכים.

אחרי שאתם רואים את זה בתוך המעגל, אני מזמינה אתכם לצעוד לתוך המעגל הזה, ממש פנימה.  כשאתם נכנסים לתוך המעגל, עצמו לרגע את העיניים ודמיינו שהמעגל הזה הוא בצבע לבן.  דמיינו שאתם עטופים בחמלה.  ביכולת לסלוח.  ביכולת לראות את האחר.  ביכולת להיות רכים.

עכשיו אני מזמינה אתכם להתחיל ולהגדיל את המעגל הזה.  תגדילו אותו קצת יותר.  אם בהתחלה הוא היה בגודל של חצי מטר, תנו לו להיות בגודל של מטר.  הגדילו אותו עוד יותר.

תנו למעגל הזה להכיל את כל החדר שבו אתם נמצאים ואיתו גדלה גם החמלה.
תנו למעגל הזה עכשיו להכיל את כל הבית או את כל הבניין שבו אתם נמצאים.  תנו למעגל לעגיע למעלה, ולמטה ולצדדים.  תנו למעגל הזה להתרחב עוד יותר.  תנו לחמלה להגיע לכל הישוב או העיר שבה אתם נמצאים.

המשיכו עם זה הלאה. המשיכו להגדיל את זה מחוץ לתחום של הישוב שבו אתם חיים. תנו לזה לגדול ולהכיל את כל המדינה.  תנו לזה להמשיך הלאה ולהתרחב אל הים.  למדינות ערב שסובבות אותנו. להביא חמלה. שלום. רכות.

תנו למעגל הזה לגדול כל כך, עד שהוא יקיף את העולם כולו.  את כל כדור הארץ. תרגישו איך התחושה הזו הולכת ומתעצמת.  אור לבן שזורם ומביא המון חמלה מסביב אל כל העולם.

רוצה לקרוא ולהבין אודות קורס הNLP שלנו?
כל המידע ומסלולי הלימוד בדף הבא

השלב הבא יהיה להתחיל ולהקטין את המעגל הזה.  להקטין אותו עוד ועוד, עד שהוא יחזור להיות בגבולות של המעגל המקורי שבו הוא היה ואז אתם יכולים להקטין אותו לכדי נקודה קטנה, זוהרת, כמו פנינה או כמו יהלום, שמכילה את התמצית של החמלה הזו.

את הנקודה הזו אני מזמינה אתכם עכשיו לשתול בלב שלכם.  בואו תרגישו מה קורה, כשתמצית החמלה הזו נמצא בתוךהלב שלכם.  זמין לכם בכל עת שתרצו אותו.

זה היה התרגיל שלנו לחמלה.  השתמשו בו בכל עת שתצטרכו.

שנה טובה וחתימה טובה.

מתעניינים ב-NLP ודמיון מודרך? בואו לחוות את זה מקרוב!

נגן וידאו

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.