Search

5 עקרונות שגילינו על בניית תהליכי NLP להרזיה

קורה לכולנו שתהליך מוכר שבו התחלנו פתאום, משנה כיוון. ההתנגדויות והאתגרים שעומדים בפני המונחה מכריחים אותנו, המטפלים, להיות יצירתיים, לאלתר ולתפור תהליך ייחודי למי שיושב/ת כעת מולנו.

כשעובדים עם מטופלים על שינוי בדפוסי האכילה, אנחנו מוצאים את עצמנו יותר ויותר בונים תהליכים חדשים, במטרה לתת למטופל את התוצאות הטובות ביותר. הנושא הזה כה מורכב, עמוק, רגיש וסבוך ולכן ההתנגדויות לשינוי רבות מאוד.

שתינו (נטע גולן ודפנה רטר) מטפלות המון בא/נשים המתמודדים עם נושאי אכילה. רבים ורבות מהמטופלים שלנו לאורך השנים באו במטרה מוצהרת לרזות, בהצהרה שהרצון שלהן לרזות, הוא לחלוטין חלום שלהן.

כך, כמטפלות, אנחנו מוצאות את עצמנו מאלתרות הרבה ובעצם יוצרות תהליכי NLP חדשים ויעילים שמתאימים בדיוק למידתם של אנשים שבאמת רוצים להגשים חלום גדול ולרדת במשקל לצמיתות.

כשהתחלנו לשתף פעולה, גילינו כי יש לנו ביד אוצר של תהליכים ייחודיים לנושא האכילה. אז החלטנו ללמד את התהליכים האלה גם אחרים. כך נולדה "ההתמחות בתהליכי NLP להרזיה".

מה גילינו?

בהכללה גבוהה גילינו –

  1. שלעיתים ההשמנה מביאה אדם לטיפול, ובזכותה הוא זוכה לטפל ברבדים עמוקים בהרבה ולהגיע למחוזות שאף לא חלם עליהם. למעשה, המטופלים מגיעים לתהליך, מהרצון להגשים "אך ורק" את החלום הגדול שקשור להרזיה. בסוף התהליך אנחנו רואים שהמטופלים מסיימים תהליכי טיפול עם חלומות נוספים התגשמו בחייהם.
  2. שאכילה רגשית אינה קשורה בהכרח ברגשות קשים או בעבר סבוך. באמצעות תהליכי ה-NLP שתפורים למידתם של המטופלים, במקרים רבים אנחנו מגלים שמדובר בפתרון הרבה יותר פשוט.
  3. שעבור אנשים רבים, חיים במשטר של דיאטה משמעם – אובדן. מטופלים רבים שלנו נדהמים לגלות, שתהליכי ה-NLP הפכו את חוויית האוכל שלהם לכיפית ובריאה, יחד עם שמירה על משקל תקין
  4. שבאמצעות בניית תהליכי NLP למטופל/ת, ניתן לאתר במדויק את העוגנים שמאפשרים שינוי וגם את אלה שמשמרים את הבעיה.
  5. שחייבים להכין את התשתית הרגשית כדי לא "לבזבז" את הדיאטה.

ומה באשר אליכם, המנחים?

כולם מבינים באוכל, פשוט כיוון שכולם אוכלים כבר הרבה שנים. אבל מעבר לכך, רובינו עסוקים באוכל ונאבקים במשקל ומאותגרים מעולם השפע המזמן פיתויים אין ספור.

כדי לטפל בנושאים של משקל, עלינו ללמוד איך לשים עצמנו בצד, על כל המורכבות שבדבר בצד. זאת כדי שנוכל באמת להיות קשובים למונחה שלנו.

כדי לשים את עצמנו בצד, עלינו להבין מהם הטריגרים שמפעילים בנו אכילה לא מרוסנת, מאיפה אנו מגייסים מוטיבציה, מהן האמונות שלנו בנושאי משקל, מהו יחסינו לגוף שלנו, וכדומה, ותחילה לטפל בעצמנו.

איך משיגים את כל זה, באמצעות לימודי "התמחות בתהליכי NLP לירידה במשקל" במכללת רטר?

ההתמחות בתהליכי NLP להרזיה תאפשר לך לחוות על עצמך תהליכים פנימיים, יצירתיים מאד שישנו אחת ולתמיד את דפוסי האכילה שלך (אם תרצי בכך).

במהלך ההתמחות תהיה לך הזדמנות לפתור את "הבאגים" שלך בענייני אכילה, בין אם הם קטנים ובין אם גדולים.

מטרתנו לעורר בך את המודעות שתאפשר לך לעזור לאנשים אחרים המתייסרים מאוד בשל משקלם ויחסם לגופם, ולהגשים להם את החלומות שקשורים במשקל שלהם.

יש לנו כאן שליחות. רובנו כבר יודעים שדיאטות אינן מועילות ושל-NLP יש את הקסם לחולל שינוי עמוק ומתמשך

זו ההזדמנות להצטרף להתמחות זו, לעזור לעצמך, לבני ביתך וכמובן לפתוח את הקליניקה שלך בפני קהל הצמא לפתרון עמוק ויסודי וגם מוכן לשלם כסף רב לשם כך.

דווקא כיום בעידן המאתגר בו אנו חיים חשוב שנביא את בשורת ה-NLP לעולם ההרזיה.

השנה תהה השנה הרביעית ברציפות בה אנו מעבירים התמחות מבוקשת זו. רבים ורבות כבר חוו על בשרם את השינוי והם נהנים כעת להעביר תהליכים ייחודיים אלה למטופליהם.

מחזור נוסף של קורס NLP – התמחות בתהליכי לירידה במשקל יפתח בקרוב

פרטים והצטרפות ללימודי ההתמחות במכללת רטר – בלחיצה כאן

ההתמחות מיועדת לבוגרי NLP Master Practitioner

נטע גולן ודפנה רטר

מתעניינים ב-NLP ודמיון מודרך? בואו לחוות את זה מקרוב!

נגן וידאו

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.