Search

איך לקבל החלטות שגויות מבלי לחוש חרטה

YouTube video

שלום! כאן דפנה רטר והיום אני רוצה לדבר אתכם על אותם מצבים שבהם אנחנו עושים משהו ונורא מתחרטים אחר כך על מה שעשינו.

יכול להיות שפעלנו בצורה מאוד אימפולסיבית, יכול להיות שלא חשבנו מספיק, יכול להיות שלא ידענו איך לפעול באיזה  שהוא מצב ושגינו. ל-"NLP" יש ראיית עולם מאוד מאוד אופטימית. הוא מסתכל על הדברים תמיד קדימה תמיד לעתיד.

לפי ה-"NLP" זה עיקרון מאוד מאוד חשוב, תמיד אנחנו בוחרים את הבחירה הטובה ביותר שאפשרית לנו באותו רגע. זאת אומרת שבאותו רגע שבו קרה משהו. עם הלחץ שהיה שם, עם כל מה שהיה מסביבנו, עם כמות הזמן שהייתה שם, עם הידע שהיה לנו באותו רגע, עם מצב הרוח, עם כוחות הנפש שהיו לנו, עם האנרגיות, עם המצב הבריאותי שלנו, כל מה שמסביב.

בחרנו את הבחירה שהייתה הכי טובה האפשרית אז. אבל מה קורה, עובר הזמן ואנחנו חושבים על מה שקרה ואנחנו מסתכלים על עצמנו ככה במבט שיפוטי ואומרים "היי, לא פעלתי בצורה טובה, לא פעלתי בצורה שקולה, יכולתי לעשות משהו הרבה הרבה יותר מוצלח".

אבל זה לא כל כך הוגן, כי כשחשבנו על זה אחר כך היה לנו את הזמן ואת הפנאי ואולי למדנו איזה שהוא כלי חדש שמאפשר לנו לנהוג בצורה יותר טובה. אבל,  אם נזכור שתמיד בכל רגע נתון, אנחנו לוקחים, מקבלים את הבחירה האפשרית ביותר, הטובה ביותר האפשרית לנו באותו רגע. אנחנו יכולים באמת לסלוח לעצמנו וכמובן להמשיך ולהשתפר.

אז אם אהבתם את הטיפ הזה שתפו אותו עם אחרים שזה יכול להועיל להם. אתם מוזמנים להצטרף ולעקוב אחרינו בערוץ היוטיוב ובפייסבוק כמובן לפגוש אותי כך בטיפים נוספים, בפודדקאסט ועוד- ברגע שאנו מעלים אותם לאוויר.

להתראות!

מתעניינים ב-NLP ודמיון מודרך? בואו לחוות את זה מקרוב!

נגן וידאו

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.