Search

אימון עסקי לשיפור יכולת התקשורת בעסקים ובמקומות עבודה

אנשים רבים הם בעלי יכולות וכישורים מקצועיים מוכחים ויודעים לבצע את עבודתם היטב, אבל העדר כישורים חברתיים מתאימים, קצרים וחסמים בתקשורת,קושי לתקשר באופן טבעי וחופשי מעכב ובולם אותם ולא מאפשר להם להביא לידי ביטוי את כל מכלול אישיותם. תקשורת לקויה ובלתי מספקת במקום העבודה ובמסגרות חברתיות עלולה לגרום מפח נפש ותסכול. יש דברים לשפר את היכולת הזו.

אחת הדרכים האפקטיביות לשיפור ולשכלול היכולות היא סדנת אימון עסקי בכלל וסדנה בשיטת NLP המבוססת על הנחה, לפיה לכל אדם התנהגות ייחודית לו וכל אדם יכול לחולל שינוי בהתנהגותו ולהעצים יכולות שונות בכל תחום מבוקש ורצוי: במשפחה, בעבודה, בחברה, בבריאות. השיטה מבוססת על קשר בין המערכת העצבית והלשונית ותכנותן בעזרת  המוח. מה  שמחזק את האמירה הרווחת- הכול בראש.

התועלת שמניב יישום השיטה והטמעתה באורח החשיבה וההתנהגות ניכר בכל תחומי החיים והיבטיהם. שיפור יכולת התקשורת עם הזולת, ראשיתה ומקורה בהבנתנו את המניעים להתנהגותנו ובשיפור המקומות שבהם אנחנו מעוכבים על ידי דפוסי חשיבה שגויים.

השפעתה של תקשורת בין-אישית חופשית, פתוחה וזורמת משפיעה באופן ישיר על מעמדנו במקום העבודה. אנחנו  יכולים לתקשר בבהירות ובפתיחות עם הממונים עלינו מזה ועם הכפופים לנו מזה. אנחנו יכולים לבטא את עצמנו בבהירות, ברהיטות, מתוך ביטחון עצמי. אנחנו לומדים לבטא את הצרכים ואת הרצונות שלנו באסרטיביות.

סדנת אימון עסקי בשיטה זו מאפשרת שימוש במגוון טכניקות המסייעות לנו לארגן את המוחה ואת החשיבה שלנו על מנת להשיג מטרות ותוצאות רצויות.

הערך המוסף של אימון עסקי

גם באימון, אשר המטרה העיקרית והמוצהרת שלו היא שיפור היכולת העסקית, רכישת כלים, שיטות וטכניקות למיצוי הפוטנציאל שלו, תוך כדי האימון מושגים הישגים משמעותיים ביותר בתחומים רבים. מתברר כי מה שמועיל ומסייע  לבעלי עסקים בניהול עסקיהם משתלם ומועיל ביותר בכל התחומים והמסגרות שבהם הם מקיימים מערכות יחסים עם הזולת בכלל ועם האנשים הקרובים והיקרים להם בפרט.

באילו מצבים NLP יכול לעזור? לא תאמינו: זוגיות, חיזוק הביטחון העצמי, גמילה מסוגים שונים של התמכרויות, פוביות שונות, חרדות, קונפליקטים פנימיים וביחסים עם אנשים, תלות מגדילה באנשים או בהרגלים כובלים, הקלה בכאבים פיזיים, התמודדות עם אבל, שכול ואובדנים, הצבת מטרות וחתירה עקבית להשגתן, הפרעות אכילה  ועוד.

חלק גדול מהמחסומים האישיים שלנו נובע מקצרים בתקשורת, מאי יכולתנו להביע צרכים ורצונות במהלך סדנת אימון עסקי. האימון העסקי פותח בפני המשתתפים בו ערוצי הידברות שונים, אשר מיומנות ושליטה בהם היא המפתח לשיפור ולשדרוג כל תחום בחיים בכלל ולניהול העסק בפרט.

מרכזיותה של תקשורת בעסקים בפרט ובחיים בכלל באה לידי ביטוי בהיבטים רבים, אשר לא אחת כישלונות בהם נובעים מחוסר יכולת לתקשר, מחוסר יכולת להגדיר מטרות, צרכים, רצונות, ולהותיר תחומים שונים עמומים.

באימון עסקי לומדים לזהות את מוקד הכוח הפנימי, התמודדות עם כשלנות ומשברים והפיכתם למנועי ולמנופי צמיחה, לנהל משא ומתן תוך הבאה לידי ביטוי של האינטרסים שלך ללא מוראה, בבהירות וללא עמעום, ערפול והתחמקות ועוד.

אימון עסקי מניע את משתתפיו לנקוט מעשים אקטיביים, לחתירה למימוש יעדים עסקיים לאחר הגדרתם הבהירה ותכנון מושכל של הצעדים הנדרשים להשגתם. הסימולציות במהלך סדנה לאימון עסקי מאפשרת למשתתפים להתנסות במצבים שונים שבפניהם צפוי להיתקל כל בעל עסק ואולי כל אדם.

לא מעט (בלשון המעטה…) בוגרי סדנאות לאימון עסקי מעידים על שינוי מהותי שהסדנה חוללה בחייהם בכלל ובעסק שלהם בפרט, או, אם לדייק, שינוי שהם עצמם חוללו בהם לאחר שאימצו, הפנימו והטמיעו את הכלים והתובנות שרכשו בה.

אנו מזמינים אותך להרשם, ללא עלות, לשיעור מבוא שהוא סדנה חוויתית עם NLP. כל הפרטים בקישור. המקומות מוגבלים, כדאי להרשם כעת!

מתעניינים ב-NLP ודמיון מודרך? בואו לחוות את זה מקרוב!

נגן וידאו
דילוג לתוכן