Search

על מכללת רטר

  • מייסדי  המכללה ומנהליה הם בני הזוג, דפנה ואמיר רטר המתמחים בשיטות של הרפיה, דמיון מודרך, NLP. הם הוכשרו על ידי מייסדי ה-NLP ד"ר ריצ'ארד בנדלר, פרופסור ג'ון גרינדר, רוברט דילטס ואחרים. 
  • המוסד הגדול והוותיק בארץ בו ניתן ללמוד את כל דרגות ה- NLP: בשנת 2009 הוסמך אמיר רטר לדרגת NLP Master Trainer מטעם IN (International Association of NLP Institutes.  בשנת 2010 הוסמכה דפנה רטר לדרגת NLP Master Trainer על ידי NLP University שבארה"ב. דפנה ואמיר רטר הוסמכו להעביר קורסי NLP Trainer's Training, (קורסים המקנים הסמכה ללמד NLP). עד כה אנשים שרצו להיות  NLP Trainer's נאלצו ללמוד בחו"ל, או ללמוד בקורס כזה בארץ עם מורים שהובאו לשם כך מחו"ל. כיום ניתן  ללמוד קורס איכותי ביותר, המועבר בשפה העברית ומותאם לקהל הישראלי. לפרטים נוספים אודות הקורס לחץ/י כאן.  
     
  • המכללה היא הנציגה הבלעדית של פרופסור ג'ון גרינדר בארץ: במרץ 2008 אירחה מכללת רטר את פרופסור ג'ון גרינדר, אחד ממייסדי ה-NLP, והוא העביר בארץ סמינר בנושא 'הצופן החדש'. פרופסור גרינדר עתיד להגיע לארץ שוב. 
  • כל הקורסים במכללה הם בחסות אוניברסיטאות בארץ: בשנת 2001 נוצר שיתוף פעולה בין מכללת רטר לאוניברסיטת בר-אילן (בית הספר לעבודה סוציאלית ע"ש לואיס וגבי וייספלד, היחידה ללמודי המשך). האוניברסיטה בחנה את תוכנית הלימוד והחליטה להעניק לקורס המתקיים בתחומה חסות אקדמית
  • המכללה היא מוסד לימודי מוכר: הקורסים מוכרים לקרנות ההשתלמות, למורים בשבתון בלבד (קוד המוסד הוא 2857), צה"ל מממן חלקית את הקורס לפורשים (מספר ספק במשרד הבטחון:  992013). 
  • בנובמבר 1998 יצא לאור ספר שכתבו בני הזוג רטר: "תקשורת עם התת-מודע; ספר ללימוד דמיון מודרך ו- NLP" (בהוצאת המחברים). הוא מכיל הסברים, דוגמאות וטקסטים של נושאי הלימוד. הספר הופץ בשנים הראשונות בחנויות הספרים וכיום ניתן לרוכשו במשרדי המכללה. 
  • בשנת 1994 הוקמה מכללת רטר. מאז מועברים במכללה עשרות קורסים מדי שנה בכל רחבי הארץ. המכללה מעבירה קורסים למגזרים שונים: הסתדרות האחיות, מיילדות בבתי חולים, בתי ספר לסיעוד, הסתדרות המורים, עובדי שיקום של המוסד לביטוח לאומי, נפגעי פעולות איבה, קלינאיות תקשורת, תחנות לבריאות הנפש ומוסדות פרטיים. 
  • סגל ההוראה, בהנהלת דפנה ואמיר רטר, מונה שמונה מנחים מנוסים בעלי נסיון רב בהנחיה פרטנית ובהעברת קורסים.

מתעניינים ב-NLP ודמיון מודרך? בואו לחוות את זה מקרוב!

נגן וידאו